« 茅ヶ崎 茅ヶ崎 イタリアン「アンチョビ」2回目☆ | Main | 1ヶ月検診行って来ました☆ »

August 31, 2010

茅ヶ崎 近所の美容院行って来た2☆

里帰り中に一度、近所の美容院で髪の毛切ったんですが…。
また伸びてきちゃったので再度。

Dvc00159_2

前回よりも短くしてもらいました。
なんかどんどん短かくしたくなる(笑)

でもショートにしちゃうと持ってる服とのバランスが取りにくくなるからボブで止めときました。

次はいつ美容院行けるかなぁ。

適当に伸ばしてるロングは実はあんまりメンテ要らずなんだけど…。
髪の毛洗ったり乾かしたり…って作業は断然ボブの方が楽なので育児向き!?

|

« 茅ヶ崎 茅ヶ崎 イタリアン「アンチョビ」2回目☆ | Main | 1ヶ月検診行って来ました☆ »

旅行・地域(茅ヶ崎)」カテゴリの記事

美容・コスメ」カテゴリの記事

Comments

What i do not understood is in truth how you are no longer actually much more neatly-preferred than you may be right now. You're very intelligent. You already know therefore considerably when it comes to this subject, made me in my view imagine it from a lot of varied angles. Its like men and women don't seem to be involved until it is one thing to do with Lady gaga! Your own stuffs excellent. All the time deal with it up!

Posted by: Dwi Attorneys | December 25, 2014 at 10:45 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/58006/49294862

Listed below are links to weblogs that reference 茅ヶ崎 近所の美容院行って来た2☆:

« 茅ヶ崎 茅ヶ崎 イタリアン「アンチョビ」2回目☆ | Main | 1ヶ月検診行って来ました☆ »